Ślub cywilny w plenerze w Łodzi – gdzie, organizacja, koszty

Widać, że odkąd urzędy stanu cywilnego pozwalają na organizację ślubów w plenerze, to coraz więcej par decyduje się na taki krok. Gdzie jednak można zorganizować plenerowy ślub cywilny w Łodzi? Jak zmierzyć z samą organizacją i co z kosztami? Ile będzie nas kosztował ślub cywilny w plenerze w Łodzi? Poniższy tekst dostarczy Ci przydatnych informacji, więc koniecznie zapoznaj się z jego treścią!

Ślub cywilny w plenerze – gdzie zorganizować w Łodzi?

Ślub cywilny w plenerze możemy zorganizować w wielu różnych miejscach Łodzi. Dobrym wyborem będzie swój własny ogród, czy pobliski park. Oczywiście nie brakuje też miejsc, które są przystosowane do organizacji ślubu cywilnego w plenerze i w tym przypadku na uwagę zasługuje hotel Stare Kino, ponieważ do dyspozycji oddaje taras w podwórku. Jednak to dopiero początek, ponieważ Park Źródliska także warto brać pod uwagę, zwłaszcza że znajduje się obok  Restauracji Browar Księży Młyn – miejsca idealnego na przyjęcie weselne.

Ślub cywilny w plenerze – jak zorganizować w Łodzi?

Organizując ślub w plenerze w Łodzi warto zacząć od wybrania odpowiedniego terminu. Na tego typu uroczystości idealnie nadają się miesiące wiosenno-letnie, więc od połowy maja do nawet połowy września. W tym czasie nie dość, że dni są dłuższe, to jeszcze termometry wskazują dodatnią temperaturę, więc sama uroczystość będzie też przyjemniejsza. Wiadomo, że zawsze warto myśleć też o samej aranżacji wybranego miejsca. Na pewno nie powinno w nim zabraknąć kwiatów, czy innych dekoracji. Do tego koniecznie należy sięgnąć po krzesła, ponieważ to właśnie one zapewnią gościom wygodę w czasie ceremonii.

Ślub cywilny w plenerze – koszty w Łodzi?

Organizacja ślubu cywilnego w plenerze zawsze wiąże się z dodatkowymi kosztami i to niemałymi. Okazuje się, że ślub w urzędzie stanu cywilnego to koszt około stu złotych. Jeśli myślimy o organizacji ślubu cywilnego w plenerze, to już te koszty wzrastają o dodatkowe tysiąc złotych. Jest to podyktowane koniecznością dojazdu do wskazanego przez parę młodą miejsca, a także poniesienia z tego tytułu wydatków. Nie sposób pominąć również tego, że urzędnik musi poświęcić na to więcej swojego czasu, odpowiednio się ubrać, a wiadomo, że wszystkie koszty i tak spadną na parę młodą.